Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ser det bara så ut eller ligger sadeln långt fram?Visa bifogad fil 53156
Myran var på hoppträning med dottern. De var så duktiga båda två ❤
Tack!Ser det bara så ut eller ligger sadeln långt fram?
Fin häst!
Hur gick det @sassiball ?Jag o Myran är anmäld till hopptävling nu i helgen.
Jag är minsann lite nervös, har inte tävlat hoppning på år! Är lite fundersam hur jag ska få till att brodda för det är givetvis på gräs. Jag har nu blindbroddar i.
Jag måste nog brodda innan jag åker hemifrån, jag tror inte hon går med på att broddas på en tävlingsplats, hon kommer vara lite för vaksam o pigg för det. Jag har transportskydd men hon har aldrig använt dem och de brukar alltid bli lite oroliga tycker jag med transportskydd om de inte är vana.
Så kanske jag helt enkelt lindar benen på henne o får linda av innan jag rider sen. Hade hellre ridit på grus.
Jo vi fick en rosett med hem, felfri första rundan. Andra rundan stannade hon en gång på sista hindret, lite snöpligt men men, hon tyckte det var lite läskigt. Hästen var hur lugn o cool som helst, det var ju nästan 30 grader så det var sjukt jobbigt för oss båda. Hon fick vila hela veckan efter. Hon blir ju lätt överviktig så har inte velat ge någon längre vila ännu, men hon ska få det senare i sommar. Hon får småvilor här o var istället.Hur gick det @sassiball ?
Här går det väldigt bra, M verkar äntligen ha börjat greppa konceptet med hoppning (med ryttare) - och jag har insett att jag måste rida lite mera 'ordentligt' för att han faktiskt ska ha schyssta förutsättningar att hoppa bra...
Vi har varit på terrängbanan två gånger och i dag hoppade vi bana med kombination för första gången. Första delmål nu är tydligen en liten hopptävling i 80 cm klass om ett par veckor.
Försöker länka till en liten film, vet inte om det funkar...
https://www.instagram.com/stories/highlights/18122907091116966/