Butros
Trådstartare
En tråd om Globen-DVD flyttades först från Senior till Gnägg. Från Gnägg flyttades tråden vidare till Datorer. Vart tog det sunda förnuftet vägen?
Om någon hade fått en DVD om en MC-tävling, hade tråden inte flyttats till Gnägg. Det kan visserligen finnas en visst fog för att flytta Globen-tråden, men var det inte så att tråden handlade om en DVD-skiva, inte om hästar?
Förflyttningen vidare till Datorer förstår jag inte alls. Skulle den förflyttningen ha skett om det i stället hade gällt en videoinspelning?
Ska jag tolka det så att trådar om inspelningar av olika slag ska placeras på nedanstående sätt?
- Video utan hästar: Senior
- Video med hästar: Gnägg
- DVD (med eller utan hästar): Datorer
Förklara gärna för mig, som faktiskt inte helt och fullt förstår logiken.
Om någon hade fått en DVD om en MC-tävling, hade tråden inte flyttats till Gnägg. Det kan visserligen finnas en visst fog för att flytta Globen-tråden, men var det inte så att tråden handlade om en DVD-skiva, inte om hästar?
Förflyttningen vidare till Datorer förstår jag inte alls. Skulle den förflyttningen ha skett om det i stället hade gällt en videoinspelning?
Ska jag tolka det så att trådar om inspelningar av olika slag ska placeras på nedanstående sätt?
- Video utan hästar: Senior
- Video med hästar: Gnägg
- DVD (med eller utan hästar): Datorer
Förklara gärna för mig, som faktiskt inte helt och fullt förstår logiken.