Krokus_igen
Trådstartare
Råkade posta i dagbok men tror att tråden skulle göra sig bättre i allmänt. Kan man flytta tråden eller ska man starta en ny på rätt plats?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det bästa i sådana här fall är nog att rapportera inlägget och beskriva vad man vill skall göras med det.Råkade posta i dagbok men tror att tråden skulle göra sig bättre i allmänt. Kan man flytta tråden eller ska man starta en ny på rätt plats?
Det bästa i sådana här fall är nog att rapportera inlägget och beskriva vad man vill skall göras med det.
I det här speciella fallet ber jag dig skriva ett lite mer utförligt inlägg under rätt forum, det inlägg du syftar på är inte helt enkelt att förstå så jag tror det är bättre att du skapar ett nytt lite mer utförligt så raderar jag det gamla.
Det visste jag redanSedan tänkte jag också informera om att när det gäller Dagbokstrådar så kan Trådstartaren även själv radera en sådan tråd eller vissa inlägg i den.
Detta skedde senast i "smyckestråden" som nog egentligen inte borde legat under dagbok, men i och med att den gjorde det kunde TS radera hela tråden. Detta är något som är speciellt för dagbokstrådar och annonser, trådar på övriga forum kan endast raderas av moderatorer.