Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Någon här som ger det till sin häst?Ser ni någon skillnad/effekt av det?Är ju inte så stora mängder av varje "ingrediens".
Funderar på det att det ska ha smärtlindrande effekt,kan ju inte vara bra att ge under längre tid?
Jag gav det till min fd häst, märkte inte nån större skillnad öht...
Hon hade röntgenförändringar "skuggor" i haserna som ev kunde vara spatt och jag ville se om det blev skillnad, men som sagt blev det inga större märkbara förändringar.
Gav flexijoint i pulverform till min häst under ca en månad nu i höst. Han har en ganska ful hasledsgalla som blev mycket mindre och som såg mycket bättre ut efter en tids användning. För att se om det var slumpen eller Flexijointen som gjorde det så fick han det inte på två veckor sedan och hasledsgallan kom tillbaka till normal storlek igen. Behöver jag säga att han får Flexijoint igen nu ? För mig och min häst har det fungerat bra iaf.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.