Flyinges tävling?

N

Narcissa__Malfoy

Är det någon som har koll på vad de har för sig? Det står på deras hemsida att listor med deltagare och de som står på kö skulle ha kommit upp för nästan en vecka sedan.
Jag har mejlat dem om detta men inte fått något svar. Vill veta om det finns möjlighet att komma med. Annars vill man ju kunna anmäla en annan tävling.
Någon som vet något alls? ;)

Sv: Flyinges tävling?

Jag ringde och kollade för en dryg vecka sen. då gick det bra att anmäla, vet dock inte när den "nya" anmälningstiden gick/går ut... dom skulle lägga ut en ny propp sa dom, har dom inte gjort det?

Sv: Flyinges tävling?

Nej, ingenting. Det känns lite jobbigt att inte få kontakt med dem. Man vill ju gärna kunna planera lite.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
529
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 272
Senast: Äpplet.
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en ställbar säng från ett företag i våras. Då synkroniseringen inte fungerade fick jag igenom en reklamation och skulle skicka...
Svar
5
· Visningar
531
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 831
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar