Flyinges hingstvisning 2004

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare roland
  • Startdatum Startdatum
R

roland

Någon som vet vilka hingstar dom kommer att ta med sig genom landet?

Att vi inte kommer att få se dom Tyska hingstarna har jag på känn.

Jag vet vilka som kommer till Strömsholm i varje fall:

Richfield, For Feeling, L’Acteur, Cosmopolite S, Qalle, Emmerton, Camiell-Flamingo Z, Casa Grande, Etrusco, Cathageno, Santa Cruz, Cardento, Orestus, Quite Easy, Akribori, Welt Hit II.

Ingen aning. Men maila dom och fråga jag fick svar fort och vet en annan som också mailat och fått svar.

Har prövat att maila dem innan...men jag har då aldrig fått något svar.(Förfrågningar på vissa hingstar tex)

Angående de Tyska hingstarna...visst kan jag förstå att de inte kan ta dem hela landet runt. Jag fortsätter att envisas med att man skulle ha tillgång till video på våra godkända halvblods-hingstar...det skulle förenkla mycket.

Dessa ska med: Quite Easy, Orestus, Cosmopolite S, Emmerton, L´acteur, Richfield, Akribori, Camiell-Flamingo z, Qalle, For Feeling, Cathageno, Etrusco, Santa Cruz, Casa Grande, Welt Hit. Är inte helt säker, men tror att Ragazzo ska med. Tyvärr får vi inte se Cardento!

JAAA! :bump:

Bara det är dessa till Tingsryd också...funderar på att betäcka med For Feeling och det hade vart kul å se honom LIVE!

Flyinges utlåtande om honom var ju inte direkt dåligt ;) så man hoppas på att få se honom ta ett par språng...

En annan som alltid är rolig å se är Quite Easy, han har så kul hela tiden!

Jag vill se WeltHit. Undrar om han är lika snygg som på bilderna,ser ut att äga världen. Skall till Kba på lördag. :banana: :banana:

Liknande trådar

Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 177
Senast: Lillefrun
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Har mått välförtjänt bra faktiskt dom senaste månaderna. Mediterat, yogat, umgåtts kravlöst med människor och djur. Jobbet lunkar på...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: miumiu
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 695
Senast: Amha
·
Hemmet Det är +20 i (hyres)lägenheten när vi mäter temperatur en bit in, men lägenheten känns kall. Vi bor på 1a våningen och har källaren...
Svar
14
· Visningar
801
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Gamla trotjänare
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur