Flyinge Amiral 764

Kim_N

Trådstartare
Har alltid velat ha en Amiral-häst, och har nu funderingar på att betäcka mitt sto. Är det någon som vet om och var det går att få tag i frusen sperma från honom? Har sett att det är tokdyrt på amerikanska sidor, men vet inte vad priserna ligger på i sverige om det fortfarande går att få tag på.

Sv: Flyinge Amiral 764

Enligt hingstkalendern verkar det inte finnas nåt kvar men det kan ju finnas i gömmorna på Flyinge.

Sv: Flyinge Amiral 764

OT ;) men när jag gick hskursen hade jag Amiral som "min" 2-åring :love:

Tanken var att vi skulle köra in dem men jag är tveksam om han nånsin blev det! Han var ganska speciell och det var inte så många som trodde på honom men åh vad fin han var!:D

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
12 017
Senast: Görel
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 896
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 175
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 872
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Svensk politik nr 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII