Flygande kisse!

Sv: Flygande kisse!

Vet inte riktigt hur högt han hoppar men han hoppar upp till titthålet på ytterdörren och slår till "locket"... Och det är ju en bit upp....!

Med risk för att låta tråkigt men det tycker jag inte verkar märkbart högt, mina katter hoppas också högt med lätthet, har bla sett Tequila hoppa upp på kylskåpet, iofs ramlade hon ner igen för att där inte fanns nått att ta tag i men hon vart uppe på kanten och vände.

Mvh
Möller

håller med möller, en katt kan hoppa mycket högre... men vad spelar det för roll bilderna och kissen var ju stört skön :D :rofl:

:rofl: :rofl:
Vilka underbara bilder. Din kisse behöver inte åka kvast till Blåkulla han kan flyga själv.

Ja det glömde jag ju att säga, bilderna vart överhärliga, coolt med sånna stilstudier :D

Mvh
Möller

Det har han också! Han försöker ju få tag i studsbollen som man kastar "till" honom! Han älskar sin(a) bollar... Han har nog bara en sisådär 20-25 bollar i olika storlekar och material. Men det verkar inte räcka, nu har han gett sig på hundens bollar också!

Du ville ha lite ovanliga bilder. Jag har nog ett par söta bilder på min kisse Tindra.

MinKamera023.jpg

MinKamera029.jpg

MinKamera009.jpg

DSC00045.jpg

Och så en där hon bara är söt...

DSC00030.jpg

Hon är bara så bedårande! ;) :banana:

Nästan alla mina bilder har jag tagit med min mobilkamera. Inta alla dock. Jag gillar verkligen att fotografera min katter..:love: :love:

Vilken söt Tindra. Ja de verkar gillar väskor ;)

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 355
Senast: Magiana
·
Övr. Katt Det ofattbara har hänt. Det som aldrig fick hända. Nu finns inte min fina, vackra, underbara Leah längre. Leah, som jag alltid tyckte...
Svar
16
· Visningar
1 407
Senast: Caoimhe
·
Utrustning Har haft hästen i ganska precis 4 år och haft problem med sadlar sen dess. Fick med en westernsadel som verkar ligga bra i alla lägen...
Svar
2
· Visningar
956
Katthälsa Tänkte dela med mig av lite bilder. Nu är det konstaterat att alla mina tre katter är drabbade av FORL/TR (tandresorption). Det finns...
Svar
18
· Visningar
21 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka