Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl det jag tyvärr misstänkte. Men har bara provat renons tidigare. Den utförde inte mirakel.Ingen alla är lika dåliga
Tycker jag prövat näranog allt men skulle verkligen önska något som fungerade.Det är väl det jag tyvärr misstänkte. Men har bara provat renons tidigare. Den utförde inte mirakel.
Våra hästar är träliga på så sätt att de ALLTID letar upp en dammig yta och rullar sig såfort man duschat dem. Så de är aldrig rena.Använder ultrashield och smörjer med Nafs citronellagel. Duschar dom efter varje svettigt pass och håller de rena. Testat Nafs teatree och mint-schampo också. Vette tusan om det gör mer än att lukta gott haha.
Tror att Ultrashield kan fungera bättre om en häller en sträng över ryggraden. Innehåller samma gift som switch.
Jag har NAF gel, men är inte imponerad, tycker det är lika kasst som allt annat jag provat.Använder ultrashield och är nöjd, men får spreya typ 2 ggr/vecka.
Uppdatera gärna hur du tycker NAF citronmeliss funkar, har själv varit sugen på att prova den för att se om den är bra
Mina går med flugtäcke ute. Men tänker att damm inye drar till sig flugor som gammal svett gör ändå.Våra hästar är träliga på så sätt att de ALLTID letar upp en dammig yta och rullar sig såfort man duschat dem. Så de är aldrig rena.
Är mest svetten man måste få bort. Jag duschar min häst även tex om hon blivit svettig i hagen just för att det inte ska dra till sig mer flugor..Våra hästar är träliga på så sätt att de ALLTID letar upp en dammig yta och rullar sig såfort man duschat dem. Så de är aldrig rena.