Flugridtäcken?

Deluxe_person123

Trådstartare
Nu var det dax för en till liten fråga :)
Min pålle skulle behöva ett flugridtäcke men jag vet inte vart jag kan hitta ett bra :(
Är det någon som har ett bra som kan tipsa om det så skulle både jag och pålle vara glad.
Behöver veta om; Hållbarhet då jag rider mest i skogen, pris och vart det sitter (gärna runt sadeln och fram på bröstet lite grann)
Tack på förhand :heart

Rambo fly rider med vamoose räddar min häst genom somrarna :love:
Det täcker rumpa, sidor, hals och bringa.

Går det att rida fortare än skritt i dom? De ser väldigt begränsande ut i halsdelen tycker jag. Men jag har aldrig sett nått IRL.
Typ fyrsprång funkar finfint för oss. Bakdelen av täcket sitter som ett skrittäcke runt halsen och halsdelen är som en vanlig täckeshals som även hänger ner över bringan. Inte det minsta begränsande.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
776
Senast: Lisen82
·
Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
720
Senast: Miingla
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 091
Senast: super
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar