Fluffbilder!

M

Mandh

Jag vill dela med mig lite av min ena katt Tubbe. :D Försökte ta lite modellkort av honom, hoppas bilderna fungerar dom är från bdb, min pixbox funkar inte :confused::confused:

iallfall här kommer bildbomben :D

10129_1239007232.jpg

82499_1239007281.jpg

24950_1239007340.jpg

85937_1239007407.jpg

fortsättning..

Sv: Fluffbilder!

han leker med sin favoritplastblomma :D
han försöker även spela gittarr på den heheh

88608_1239007458.jpg

67346_1239007510.jpg

tack allesammans :)
han är perser och norskskogskatt

okej va bra då vet jag varför :) jag brukar ta från pixbox men de funkade inte :(

tack :D

tack :') får se om jag kan ta nån mer bild, kan ju ladda upp en bild när han gör ett trix :D

jaa han är riktigt lustig faktiskt :D han är lika mjuk som han ser ut. Vill alltid gosa och leka. Innan han kom till hade han bott oss några alkisar som hade misshandlat han och lillsyrran, så dom va lite rädda i början, men nu är dom mycket tillgivna och litar på människor :) det är kul att ha sätt deras utveckling till det bättre

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
568
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
813
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som...
2
Svar
29
· Visningar
1 910
Katthälsa Min älskade, älskade katt har blivit illa biten av grannens j*vla okastrerade hankatt och ligger nu hemma med drän i frambenet/bringan...
2
Svar
22
· Visningar
1 542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka