Floré Star- föl?

Sv: Floré Star- föl?

Tack! Det är första gången jag har föl, och jag är mycket nöjd med honom. Tror det kommer bli en häst man kan ha mycket roligt tillsammans med. Han går med 6 andra föl och jag uppfattar honom som normalstor. Mamma är 1,65.
 
Sv: Floré Star- föl?

Det kan vara så att Floré Star ska verka i aveln i år. Stallägaren där jag står påstod detta efter att han pratat med Stall Waldhof. Men han finns inte med på deras hemsida, så jag vågar inte ta gift på det.
 
Sv: Floré Star- föl?

Blåser lite liv i denna tråd.

Undra hur stor avkommorna är nu?
Jag har ett stort sto 175 cm (enligt treårstestet). Funderar dock lite på Flore Star, gillar mödernet.
 
Sv: Floré Star- föl?

Min är nu som 2-åring (mättes för ett par veckor sen) 162 fram och 164 bak. Mamman är ca 163-164.
Finns bilder på hur han ser ut nu i 11ornas tråd, del 3.

Men om du inte är rädd för storlek så kan jag varmt rek honom. Är mkt nöjd min både vad det gäller exteriör, gång och tempermant. :)
 

Liknande trådar

Avel Hej Har nu fått ett föl (Amerikansk Miniatyrhäst) där 2 kan vara fadern. Den ena äger jag och den andra är från förra ägaren av stoet...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Nikan
·
Avel Jag ska betäcka mitt SWB sto i slutet av sommaren och undrar lite vad som gäller? Det är första gången jag tar föl så har inte sten koll...
2
Svar
25
· Visningar
2 826
Senast: Freazer
·
Avel Jag har ponnyston som går på fribetäckning med hingsten. De har gått ihop sen i maj och går fortfarande kvar med hingsten. (det är okej...
2
Svar
25
· Visningar
2 551
Senast: Karro-Lina
·
Tjatter Varje sommar har vi en stor sommarfest med ett tema. Kläder, mat, musik och "pynt" mm följer temat. I år är temat film. Gästerna får...
Svar
3
· Visningar
331

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp