Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tvinga browsern att stopppa och starta igen.Har en Samsung Galaxy Tab A (2016) som plötsligt idag ger felmeddelandet "Flik har kraschat" då jag ska gå in på Samsung Internet. Har försökt googla men hittar ingen lösning på problemet. Kan någon här hjälpa?
Gå till inställningar, välj appar, välj appen samsung internet och force stop (vet inte vad det står på svenska.@em-pirre ...och hur gör jag det?
Tack, men funkar inte.Gå till inställningar, välj appar, välj appen samsung internet och force stop (vet inte vad det står på svenska.
Alltså det gör likadant fortfarande eller? Vilka flikar har du öppna? Stäng alla. Kollat så allt är uppdaterat?Tack, men funkar inte.
Jepp, likadant. Allt av värde är uppdateratAlltså det gör likadant fortfarande eller? Vilka flikar har du öppna? Stäng alla. Kollat så allt är uppdaterat?
Tvingar man stopp, så avslutas sessionen och en ny startar om man öppnar webbläsaren igen.Tack, men funkar inte.
Men ja eller hur!Tvingar man stopp, så avslutas sessionen och en ny startar om man öppnar webbläsaren igen.
Visa bifogad fil 90963
Dvs låsningen släpper för just den sessionen, kvarstår problemet så får man nog kolla om man har senaste versionen inställd.
Använder extremt sällan Samsungs webbläsare, bara jobbets PS självservice som envisas att öppnas i den. All övrig surf körs på Chrome.
Senaste versionen verkar vara installerad. Ingenting verkar hjälpaTvingar man stopp, så avslutas sessionen och en ny startar om man öppnar webbläsaren igen.
Visa bifogad fil 90963
Dvs låsningen släpper för just den sessionen, kvarstår problemet så får man nog kolla om man har senaste versionen inställd.
Använder extremt sällan Samsungs webbläsare, bara jobbets PS självservice som envisas att öppnas i den. All övrig surf körs på Chrome.
Men måste du över huvudtaget använda den webbläsaren? Den är ju urusel?Senaste versionen verkar vara installerad. Ingenting verkar hjälpa
Måste och måste, men har alltid använt den på plattan. Testade Chrome nyss men den kraschar ocksåMen måste du över huvudtaget använda den webbläsaren? Den är ju urusel?
Det verkar ju vara nån annan sorts problem då än samsung browsern.Facebook och wordfeud funkar men kan inte surfa
Plötsligt var det så här imorse. Tycker att jag skymtade nåt om nån uppdatering innan det hände, men vad jag kollat så verkar allt vara uppdaterat.Det verkar ju vara nån annan sorts problem då än samsung browsern.
Jag antar att du startat om och så? Hände detta innan senaste uppdatering?
Prova avinstallera uppdateringenPlötsligt var det så här imorse. Tycker att jag skymtade nåt om nån uppdatering innan det hände, men vad jag kollat så verkar allt vara uppdaterat.
...och hur gör jag det?Prova avinstallera uppdateringen