Flera fälttävlans skydd!

toughcookie

Trådstartare
Är det någon som har testat dessa??
Vill ha prisvärda skydd som skyddar Ok och håller för träning/tävling på deb nivå i åtminstonde en säsong!
Tvärgillar färgen men det är ju viktigt att dom sitter ok även EFTER vattenhindret.........

boots.jpg

senskydd.jpg

Sv: Flera fälttävlans skydd!

bootsen vet ja inte.. men benskydden sitter INTE bra efter vattenhindret.. blir tunga och hasar ofta.... sen är det ju ingen skydds skena i dom.

Men eftersom hon bara ska tävla lite på deb. nivå, vill hon nog inte lägga ut 800kr/par för skydd med skydds skena.

Jag kan inte uttala mig om dessa skydden, men min första tanke var att de såg ut att sitta bra på hästen så det inte kommer in grus m.m.

tack för åsikter!!
Jag ska åka och titta på dom "live" innan jag bestämmer mig, men det lutar åt att jag köper och testar på nån träning. Funkar dom inte så kan man ju ha dom som lulla runt i skogen skydd!

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
20 640
Senast: Lobelia
·
Hundträning Jag vill bli bättre på shejping så tänkte ta tag i det genom att träna trix som inte har med tävling att göra. Bara ha roligt och...
Svar
16
· Visningar
1 065
Senast: Krumben
·
Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort...
2
Svar
34
· Visningar
4 019
Senast: Sasse
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 905
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar