🇾đŸ‡ȘSveriges Nationaldag🇾đŸ‡Ș

Smoothi

TrÄdstartare
Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhÀver Sverige som bÀsta landet samt Àter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna Àr vÀl inte svenska Ànnu vÀl? Eller blir det sillunch och lillingen?

Du gamla du fria du fjellhöga Nord,
Du tysta, du glÀdje rika sköna!
 
Med att hjĂ€lpa till pĂ„ utstĂ€llningen i stallet och japp Sveriges nationalsĂ„ng öppnar dagen, pampigt 😍. Blir och sĂ€tta upp fasadflaggan om de inte blĂ„ser jĂ€kel.

JodĂ„, har köpt de första svenska jordgubbarna 😍
 
Ska umgÄs med nÀra och kÀra pÄ ett friluftsmuseum! Blir lite tal, pyssel för barnen och picknick. Gissningsvis sjungs vÀl nationaldagen dÀr nÄgonstans ocksÄ :)
 
Med att hjĂ€lpa till pĂ„ utstĂ€llningen i stallet och japp Sveriges nationalsĂ„ng öppnar dagen, pampigt 😍. Blir och sĂ€tta upp fasadflaggan om de inte blĂ„ser jĂ€kel.

JodĂ„, har köpt de första svenska jordgubbarna 😍
Det var som attan. MÄste ha vÀxt pÄ bra i vÀrmen. Kostar?
 
Inte alls och jag skulle förmodligen inte vara ledig om jag var hemma i Sverige heller med tanke pÄ de jobb jag haft, sÄ det Àr en helt vanlig dag. :)
 
Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhÀver Sverige som bÀsta landet samt Àter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna Àr vÀl inte svenska Ànnu vÀl? Eller blir det sillunch och lillingen?

Du gamla du fria du fjellhöga Nord,
Du tysta, du glÀdje rika sköna!
Njae. Försöker serva bilen pÄ torsdag och det Àr fantastiskt att de kör som vanligt pÄ Svenska Nationaldagen!

Dessutom öppet till 21 pÄ bilverkstaden pÄ Nationaldagen. Superbt.
 
Senast Àndrad:
Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhÀver Sverige som bÀsta landet samt Àter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna Àr vÀl inte svenska Ànnu vÀl? Eller blir det sillunch och lillingen?

Du gamla du fria du fjellhöga Nord,
Du tysta, du glÀdje rika sköna!
Jag kommer motionera öronen mellan 0 till - 30 MUH.
Vem Àr jag att tacka nej nÀr en vÀn vill öva uppstigningar liksom...
 
StÀda det sista, hoppas pÄ att syrran med familjen inte kommer allt för sent, de blir sen kvar till söndag. Men vi hissar flaggan Ätminstone:)
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels frĂ„ga
  • Hur Ă€r processen

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp