Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var som attan. MÄste ha vÀxt pÄ bra i vÀrmen. Kostar?Med att hjÀlpa till pÄ utstÀllningen i stallet och japp Sveriges nationalsÄng öppnar dagen, pampigt . Blir och sÀtta upp fasadflaggan om de inte blÄser jÀkel.
JodÄ, har köpt de första svenska jordgubbarna
SÄklartSka umgÄs med nÀra och kÀra pÄ ett friluftsmuseum! Blir lite tal, pyssel för barnen och picknick. Gissningsvis sjungs vÀl nationaldagen dÀr nÄgonstans ocksÄ
Det var som attan. MÄste ha vÀxt pÄ bra i vÀrmen. Kostar?
Köpte förra veckan en ask pÄ 400 g för 50, idag en liter för 70.
Kan ju hoppas det blir billigare till midsommar@Smoothi kostar vÀl alltid som mest i början
Kan ju hoppas det blir billigare till midsommar
Bra för hjÀrtatJag lÀr fira med att springa upp och ned i tvÀttstugan
Har Àr Àr vi lediga torsdag och fredag Àr klÀmmisInte alls och jag skulle förmodligen inte vara ledig om jag var hemma i Sverige heller med tanke pÄ de jobb jag haft, sÄ det Àr en helt vanlig dag.
Bra för somliga, men det gÀller knappast alla ens i Sverige.Har Àr Àr vi lediga torsdag och fredag Àr klÀmmis
Njae. Försöker serva bilen pÄ torsdag och det Àr fantastiskt att de kör som vanligt pÄ Svenska Nationaldagen!Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhÀver Sverige som bÀsta landet samt Àter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna Àr vÀl inte svenska Ànnu vÀl? Eller blir det sillunch och lillingen?
Du gamla du fria du fjellhöga Nord,
Du tysta, du glÀdje rika sköna!
Jag kommer motionera öronen mellan 0 till - 30 MUH.Hur firar ni? Hissar ni flaggan och framhÀver Sverige som bÀsta landet samt Àter jordgubbar och glass. Fast jordgubbarna Àr vÀl inte svenska Ànnu vÀl? Eller blir det sillunch och lillingen?
Du gamla du fria du fjellhöga Nord,
Du tysta, du glÀdje rika sköna!