Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är de hästarna som är roliga att jobba med, som kräver sin ryttare och som kräver att den tänker till lite. Åka häst kan man göra på andra håll. Jag vill ha en hög ridbarhet med mycket motor och will to please, men gärna med lite "jävlar anamma" också. Mesproppar är inget för mig.Min gamla Lycka stam producerar inte skogsmullar eller sällskapshästar, de skall jobba mycket och gärna tävlas då fungerar dom som allra bäst, Lycka själv var varken mild i humöret eller lätt i psyket, tvärtom...
Jag har själv inte möjlighet att komma, kan du skrika så högt att det räcker åt oss båda?Ha,ha, jag skall skrika på årsmötet! LOVAR !!!!
Jag har själv inte möjlighet att komma, kan du skrika så högt att det räcker åt oss båda?
Sen en fundering till, är det så smart att ha domare som är släkt i nämnden? Kanske inte kan kallas jäv, men det är nog granne med Mr Jäv i alla fall...
Undra om jag sa för mycket nu?
Ha,ha, jag skall skrika på årsmötet! LOVAR !!!!
Putte visade bara att han var en ambitiös fjordhäst som gärna ville uträtta lite mer krävande saker i livet....