Fixa fransarna på flyveil

Zpunk

Trådstartare
Kan man snygga till fransarna på något bra sätt när de börjat repa upp sig? Den här har nog gått i tvättmaskin och blivit lite ful av det. Några är ännu fulare, där får jag nog klippa bort lite men det lär ju repa upp sig då.

Bifogade filer

• 56051480-8CE0-494C-B305-AE46A6E51C91.webp
    56051480-8CE0-494C-B305-AE46A6E51C91.webp
    119,7 KB · Visningar: 10
Kan man snygga till fransarna på något bra sätt när de börjat repa upp sig? Den här har nog gått i tvättmaskin och blivit lite ful av det. Några är ännu fulare, där får jag nog klippa bort lite men det lär ju repa upp sig då.
Smält lite lätt med en tändare

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 701
Senast: Reville
·
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
347
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 440
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
737
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka