I

Isidor

Ni som ger era katter Royal Canin FIT 32 vad tycker ni om det ? kan man ge det till katter som är innekatter hela tiden ?

Sv: Fit 32

Jag ger mina katter fit 32 och det fungerar alldeles utmärkt..Jag har en perser och en blandraskatt (russian blue/huskatt) som båda är innekatter..De äter med god aptit och mår bra av den maten..

Isidor skrev:
Ni som ger era katter Royal Canin FIT 32 vad tycker ni om det ? kan man ge det till katter som är innekatter hela tiden ?

Min kastrerade europékisse har ätit RC FIT 32 hela sitt liv. Han är 15 år i år. Jag provade att övergå till senior för ett par år sedan. Men då rasade han i vikt och då återgick jag till FIT 32 igen. Han är innekatt och mår som sagt toppen på det fodret.

Att vi sen lyxar till det med Kattuna Tonfisk vid sidan om, numera också. DET är en helt annan sak. Man måste ju få skämma bort honom LITE. :angel:

Jag ger det till mina britt-tjejer. Yoga är något rund, Abbie är i topphull. Båda är kastrerade, Yoga för 1,5 år sen, Abbie för 5 mån sen.

Liknande trådar

Katthälsa Jag ger Royal Canin hair and skin idag, som komplement till blötmaten. De blir så fina i pälsen av den, fäller mycket mindre också...
2
Svar
24
· Visningar
1 651
Senast: Sonic76
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
869
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Vi har tre katter en hona på två en hane på knappt ett och en äldre hona på 8år. Den yngre honan har varit löpen och är nu dräktig,den...
Svar
8
· Visningar
687
Katthälsa Nu när vi (äntligen) har flyttat till skogen har katten fått börja vara ute. Troligen kommer hon med tiden upptäcka det här med jakt...
Svar
6
· Visningar
625
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 30
  • Målbilder för trubbnosar.