_FiA_
Trådstartare
Alltså.. Mitt oflyt just nu.. det är inte en enda del av min kropp som inte jävla just nu, jag garvar nästan åt eländet! Som att det inte vore nog med allt Annat så åt jag laxfilé igår, jag visste att det var några ben kvar i filéerna för det upptäckte jag när jag lagade maten. Men när vi på upp på tallriken delade jag laxen i småbitar för att inspektera. Såg inget spec.. stoppar i munnen och sväljer och jag känner definitivt ett ben som jag tyvärr sväljer. Jag tycker att den fastnar, sväljer igen med vatten. Nu till problemet.. Jag tycker det sitter fast något. Jag har provat med att äta knäckebröd och allt möjligt, inget hjälper. Är jag bara sjuk i huvudet, eller sitter det verkligen något där...? Det är frågan det.. vad gör jag nu? Läkarna lär knappast se något om dom försöker titta för det är rätt långt ner känns det som. Ska jag seriöst grnomgå en skopi för att jag möjligen har ett ben där? Jag har inte direkt ont, utan mer ett obehag, jag kan äta som vanligt. Vad skulle ni gjort? Ska jag bara avvakta? Jäkla oflyt hela tiden