K

knasenknas

Min lilla minishettis äter fisk, är det farligt eller är det normalt att dom gör det? min pappa hade lagt lite fisk på trädgården till katterna som "ippe" åt upp??? :confused:

Sv: Fisk??

Vet att hästar inte ska äta något animaliskt...

Och hur många hästar äter fisk naturligt? :crazy:

Men jag kan tyvärr inte svara på tråden..

På Island äter hästarna ur saltsilltunnor. Fiskprodukter ingår i en del hästfoder. Några av mina hästar gillar surströmming. Fisk innehåller många nyttigheter. HH

Om ni inte har väldigt många/stora/hungriga katter är det nog en så liten mängd att det inte är farligt. Stora mängder av något som hästen inte är van vid är ju inte bra, men ensilerad fisk används faktiskt som hästfoder.

Liknande trådar

Övr. Katt Nästan all kattmat innehållet fisk. I majoriteten av barnböcker/filmer är det fisk som ges till katter. Pekböcker har ofta att man ska...
Svar
8
· Visningar
843
Senast: ufot
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
542
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Är förstagångskattägare men är inte ny på djurmat sas, har haft hundar med känsliga magar och allergier så att läsa...
Svar
15
· Visningar
762
Senast: Krålus
·
Foder & Strö Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Svar
5
· Visningar
593
Senast: Linda_A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama