Fisk lever olja.

Sv: Fisk lever olja.

Hade jag varit du hade jag smörjt hovar med fiskleveroljan och gett linfröoljan i maten. För mig känns det inte riktigt rätt att ge en växtätare animaliska produkter.

Tror att det KAN ge reaktioner man inte vill. Har dock inget vetenskapligt belägg.

Dock kan ju det Peter_Lundin säger vara tänkvärt.

Okej, jag får tacka för alla svar jag har fått. Den från apoteket är den bra och kan man använda den både till hovarna och i maten?
Eller ska jag använda linföroljan istallet i maten och bara ha fiskoljan på hovarna?
Hjälp vad är bäst......

Becca85 skrev:
Okej, jag får tacka för alla svar jag har fått. Den från apoteket är den bra och kan man använda den både till hovarna och i maten?
Eller ska jag använda linföroljan istallet i maten och bara ha fiskoljan på hovarna?
Hjälp vad är bäst......

Det går att använda till både och :)

Liknande trådar

Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
568
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
528
Senast: Sryoqwe
·
Foder & Strö Hej. Vi har en ponny på 15 år . Vi är lite osäkra på hur mycket vi ska ge till han hö. Dom får fri tillgång till hösilage i hagen. Sen...
Svar
12
· Visningar
769
Senast: matson
·
Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
680
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka