Firar ni födelsedagar?

S

Sirisiri

Idag fyller min lilla älskling Mis 2 år. Till frukost fick hon sin favoritmat Pussi i gelé och så har hon blivit överöst av grattispussar av matte! :love: Mer än så blir det nog inte, leksaker har hon så det räcker och blir över. Hur gör ni?

Idag hade också min älskade häst Charlie fyllt 11 år om han hade varit i livet... Massa grattispussar på mulen till dig också! :love: Saknar dig massor......... :cry:

Sv: Firar ni födelsedagar?

Jag brukar alltid fira mina djur!

Min hund fyllde 9 år igår, men han bor hemma hos mamma så jag kunde inte gratta honom, men annars brukar han få ett ben eller ett grisöra!

Mina katter brukar få en korv eller köttbulle eller nåt extra gott!

Mitt marsvin brukar få en fruktsallad!

Min ökenråtta har inte fyllt år än, men han får väl en chokladbit eller nåt!

Min häst fyller år nästa vecka, då brukar jag göra en tårta av massa saker!

Jag vet inte när Isola fyller år då hon är en katthemskatt. Har dock bestämt att hennes födelsedag ska bli den sjätte juli eftersom min älskade bamsing till häst fyllde år då. :)

Japp vi firar födelsedagar, då blir det extra god mat! :d

Tassetass skrev:
Jag vet inte när Isola fyller år då hon är en katthemskatt. Har dock bestämt att hennes födelsedag ska bli den sjätte juli eftersom min älskade bamsing till häst fyllde år då. :)
Samma med Siri... Hon fick också god mat! :)

Liknande trådar

Relationer Idag är det exakt en månad sedan jag satt hos mamma för sista gången, någonsin, och väntade på hennes sista andetag :cry: Imorgon är...
Svar
0
· Visningar
504
Senast: GotAsecret
·
Övr. Katt ... och det känns som mitt hjärta har gått sönder. För lite mindre än ett år sedan, efter ännu en otäck infektion från bett av någon...
Svar
8
· Visningar
1 830
Senast: cirkus
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 754
Senast: Disen
·
Övr. Hund Min älskade gammelhund är dålig :cry: Har fått diagnosen "myelopati", schäfervinglighet. I nästan 11 år har jag fått ha honom nära...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: snurran
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama