Sv: Finns mitt drömfoder?
Sorry, det var inte menat så . tyckte väl att alla allmänt klagade på att trådskaparen ville ha ett visst foder bara.
Jag är nog precis lika medveten som du att det är snudd på omöjligt att hitta ett sådant foder. Däremot så om man t ex har en mkt känslig häst, eller eksemhäst, bör man undvika socker så långt det är möjligt och även högkoncentrerade givor av spannmål. de fodersorter jag tipsade om är framtagna för bl a sådana problem.
Så, nu har jag fått förklara mig...
minternet skrev:Ja eftersom du riktar svaret till mig så får väl jag ta åt mig då.....?
Jag har inte ifrågasatt hennes val att undvika socker utan jag försökte faktiskt bara hjälpa till....(Men det kanske var fel av mig?)
Du föreslår ju själv foder som INTE är sockerfritt....? Men ditt föslag kanske var bättre än mitt? Vad vet jag?
Om det inte finns (inte är lätt att hitta) utan socker kanske man får ta det minst dåliga..... eller?
Det var i alla fall så JAG tänkte. :smirk:
// M
Sorry, det var inte menat så . tyckte väl att alla allmänt klagade på att trådskaparen ville ha ett visst foder bara.
Jag är nog precis lika medveten som du att det är snudd på omöjligt att hitta ett sådant foder. Däremot så om man t ex har en mkt känslig häst, eller eksemhäst, bör man undvika socker så långt det är möjligt och även högkoncentrerade givor av spannmål. de fodersorter jag tipsade om är framtagna för bl a sådana problem.
Så, nu har jag fått förklara mig...