Finns här några dommare??

J

Juvelflickan

Hade varit intressant och få reda lite på hur ni dömmer i sådana fall...
Jag har allt lite frågor.. hehe :devil: ;)

Tacksam för svar! :p

/Frida

-----------------------------

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Och samtidigt är det svårt att få en klar bild av en situation som någon beskriver, för trots allt är det ju din uppfattning vi får.

Men du kan ju alltid prova så får vi se.

Domarksekreterarkursen, eller Steg 1 i domarutbildningen somd en också kallas kan varmt rekommenderas! Jag gick den i helgen och bilden av hur saker och ting bedöms klarnade betydligt! Inte är den så dyr att gå heller...

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Länge sen jag var här nu. :) Saknar dock skrivandet, och tänkte bara samla mina tankar kring var jag står just nu... Jag...
Svar
2
· Visningar
1 502
Senast: Magiana
·
Hästvård Jag skulle vilja läsa om era upplevelser. Jag tycker det har varit svårt att sätta fingret på vad som inte stämt och jag har haft lätt...
2
Svar
21
· Visningar
2 721
Senast: skuggi
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Före sommaren konstaterade jag med en lite uppgiven suck att jag behövde göra en halvhalt i matintaget igen, för att stoppa upp den...
Svar
0
· Visningar
356
Äldre Jag är väldigt nyfiken, eller vetgirig snarare. Jag är medveten om att jag är det på en nivå som det säkert finns en diagnos på. Jag...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
11 621
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar