Finns det några Gävlar här??

martha

Trådstartare
Har för mig att det finns några från Gävle här....Jag o Virre skall på nån tillställning i Gävle den 30:e...alltså det har med trav att göra...men inte tävling..
är det nån mer som skall dit.. :) :)

här har du en! är i valet och kvalet om jag ska dit...

va in på din hemsida föresten, säg till om du ska utöka :angel:

kan ringa Sonny å fråga om det finns kvar. eller så kollar jag med peter. tror inte jag vill gå, risk för att stöta på gamla chefen och hans argsinta fru :crazy:. törs inte tänka tanken på hur hon ska beté sig om hon har ngt innanför västen...HU

Äh, I can be your bodyguard...eller så tar vi med två vackra vovvar, Antabus torde vara effektivt på folk i det tillståndet! :rofl:

pratade med A-C, det finns tydligen 200biljetter kvar, iaf i går...så det ska väl inte va nå problem :banana:

Oh, vad hade du för chef med argsint fru, tro? Nu blev man ju lite nyfiken. Jag ska på travgalan iallafall! :D
Förra året jag var där så satte jag upp som nytt mål att pållen min skulle bli nominerad till årets häst :D Nu har det ju inte riktigt blivit så. Men man får inte vara osportslig utan heja på dom som blev nominerade. :p

MVH Eem

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
280
Senast: Entourage
·
Fritid Vill dra på nån liten semester i sommar. Har i tanken att åka till Järnvägsmuseet i Gävle, så sambon kan få se det med. Men sen tar det...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: Halcyon
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
13 664
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 135
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama