Finns den hingsten?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare majola
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 708

majola

Trådstartare
För i år har jag redan valt hingst, och det ser bra ut på pappret (vad som kommer ut är en annan femma förstås).

Men nu sitter jag och tänker framåt och undrar om hingsten med ideal-härstammningen finns?

Bakåt vill jag ha med: Romadour II och Lugano (e. Der Löwe). Lite tidigare gärna Sandro Hit(-släktingar) och/eller Donnerhall(-släktingar). Jag tror jag bara hittade en sådan hingst nu när jag letade och den var då av andra skäl inte så spännande. Jag vill inte ha Weltmeyer-blod!

Tips?

Tillägg: Det ska vara en tysk hingst!

Senast ändrad:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 584
Senast: dobbis
·
Avel Dessa är nu publicerade och gratis tillgängliga fram till 7 mars. Det finns flera olika indelningar som de rankar efter så de lättaste...
Svar
1
· Visningar
1 073
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel A Avelsvärdebokstav A ges till hingst som uppfyller krav på god förärvning. Med detta menas att hingsten har förmåga att föra aveln...
Svar
9
· Visningar
1 931
Senast: Ottilia
·
C
Avel Nu har AVN blivit färdiga med användningsråden för de nygodkända hingstarna :bow: Allt är koierat från ridsports hemsida... Så här...
Svar
14
· Visningar
3 799
Senast: athena
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka