Finner inga ord.

Sv: Finner inga ord.

Fy fan vilka vidriga människor! :mad: Hoppas de får ett rejält straff för detta! Hoppas de lider, skäms och mår dåligt! Fy fan.

Så himla sjukt :devil: . Och två om det dessutom. Hoppas de får träffa ägarna till katten och få sig en tankeställare på vad de har gjort.

Fy fn vad hemskt, vad tänktre tjejerna med egentligen?

Stackars katt och gud vad hemskt för ägaren,kan även tänka mig att tjejernas föräldrar undrar vad som fick ungarna att göra något så grymt.:confused:

Jag undrar helt allvarligt vad som är fel i huvudet på sådana människor.
VAD och NÄR gick det fel?
Hur är de vuxna i deras närhet?
Har de själva utsatts för övergrepp?

och som någon skrev, de var ju TVÅ :eek: har ingen av de någon spärr???

FY FAN FÖR SÅDANA VIDRIGA MÄNNISKOR!

Sådana där jävla idioter borde käppjagas ur landet! Fyfan vad förbannad man blir alltså! :mad::mad::mad::mad::mad:

Nu är det väl snart dags att ta bort regeln som säger att du inte får slå ditt barn. Missförstå mig rätt nu. Jag menar inte att vi ska prygla våra barn men att riskera fängelse för en smäll i baken det måste bort. Om ett barn inte lyder kan en dask i baken räcka. Kanske hade dessa två då lärt sig vad som är rätt och fel. Eller kanske inte, det måste vara ett grundläggande fel i huvudet på dessa två tjejer.

vilka j*vla svin!!
det är fördjävligt att folk ska tro att det är OKEJ att vara elak emot djur. jag har skällt ut minst 5 ungar (14-18(!!)åringar) de senate åren som varit elaka emot djur ( katter, svanar) och då har det ändå varit VUXNA människor i närheten som bara kollat på, fy fan säger jag bara. som tur är ger mina arga utbrott effekt iallfall.

vila i frid lilla katten. ( mina två ligger här brevid och jag är så jädra glad att inget har hänt dom pepparpeppar)

om min unge hade jagat en katt med en moppe och dödat den med flit, skulle den fått en smäll kan jag lova.

Hade jag fått veta att mina barn gjort något sådant hade jag personligen anmält dem! :mad::devil::crazy::cry: Så otroligt grymt och elakt gjort! Vad blir det nästa gång? Vad får man ut av att göra något så elakt?
VAD har gått fel?! :cry:

jag vet inte ens vad jag ska säga?
jag skäms över att vara människa när jag hör sånt här, hur fan kan man vara så vidrig? visste jag vilka det var hade dom fått en behandling som fått dem att sitta resten av sina liv i rullstol, både hjärndöda och förlamade.. med någonting som hela tiden påminde dem om vilka vidriga spillror av människor de är... usch.

Nu är det väl snart dags att ta bort regeln som säger att du inte får slå ditt barn. Missförstå mig rätt nu. Jag menar inte att vi ska prygla våra barn men att riskera fängelse för en smäll i baken det måste bort. Om ett barn inte lyder kan en dask i baken räcka. Kanske hade dessa två då lärt sig vad som är rätt och fel. Eller kanske inte, det måste vara ett grundläggande fel i huvudet på dessa två tjejer.

Vad vet du om dessa tjejers uppfostran? De kanske får lite smäll då och då? Det kanske det är därför de har problem med empatin?

Nej, även fast det är fruktansvärt gjort ser jag inte hur aga skulle vara en lösning. Aga behövs inte för att lära barn vad som är rätt och fel.

men...vad ska man säga, helt sjukt ju,de skulle utsättas för samma sak: jaga tjejerna med moped och kör över dem ett par gånger!!

Visst det kan ha varit en olycka men att de sedan står och skrattar åt det och killarna som kom till platsen då:

Det hade kommit tre pojkar dit och de stod och skrattade ”Hon är dö, ska vi pissa på den, ska vi spotta på den”, sa de.

Vilka avskrap till människor det finns här i världen ...

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka