Finlandia Ajo

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare misscocacola
  • Startdatum Startdatum
M

misscocacola

nu är det lottat och klart till Finlandia Ajo:

1. Jaded - Örjan Kihlström
2. Citation - Björn Goop
3. Express Merett - Pekka Korpi
4. Aslak - Petteri Joki
5. Oiseau de Feux - Jean Michel Bazire
6. Niky - Bernard Piton
7. Opal Viking - Jorma Kontio
8. Simb Chaplin - Markku Nieminen
9. Camilla Highness - Peter Ingves

jag tror tyvärr att de kommer bli spets för Jaded och sen kommer loppet va över... fast jag håller mer tummarna för Citation och Camilla Highness ;)

Sv: Finlandia Ajo

Jaded tar som du säger ledningen, men tror inte han kommer få sitta ifred..

men han tuggar ner dom i alla fall i slutet ;)

Aslak kommer bli intressant att se. Personlig favorit är Express Merett.:love: känner mig en aning blåvit här men får väl skylla på hjärntvättning från min sambo..??

Aslak kommer bli intressant att se. Personlig favorit är Express Merett.:love: känner mig en aning blåvit här men får väl skylla på hjärntvättning från min sambo..??

jag hejar på han! men tror ju inte det blir vinst;) är ju något partisk då kusken jobbar här hehekul som satan för han!

Blir nog ett kul lopp :)
Hoppas ju på Jaded, men kul för Petteri att få köra ett så stort lopp :D
Måste ju lägga en slant på en ex. arbetskompis och crush :love: :p
Men mjaa.. nån av de 2.. Jaded eller Aslak :D

Jaded såg inte kul ut senast, om han skulle vinna i det där sällskapet - hur bra är i så fall Commander Crowe. :eek:

OT
Commander Crowe har vi fasiken inte sett botten på än :p
Han är nog mycket bättre än vad vi kan se nu, vilket är.. hyggligt bra :D

hahah ja verkar vara många som blir småkära då dom träffar joki men jag förstår dom ;)

Ja, fasiken vad het han är :love:
Och det är ju som ganska sexigt också med det att han är så blyg :p

Själv tänker jag hålla en tumme för Citation!!! :bump: :) :bump:

Kommer dessutom att vara på plats......i Finland alltså. ;)

hehe ja han är så sötdå han rodnar då han inte vet hur han ska formulera sig på svenska. haha.

Haha, jaa, jag vet :p
Fy fasiken vilken charmig grabb :love:
Han är ju helt okej när han står och skor och svetten rinner och han var typ en vit t-shirt på sig...
Åååh... nu måste jag nästan sova med en karl ikväll :angel:

Och så är vi ju hyggligt OT :p

hahaha jaja men det får man leva med. kom förbi bränslan nån torsdag-fredag och spana in han det börjar ju bli tshirt vder snart hahah

jag hejar på han! men tror ju inte det blir vinst;) är ju något partisk då kusken jobbar här hehekul som satan för han!

Ja just det.. det gör han juh. Har bara sett honom live(kusken alltså) en gång, på Torne travet sommaren 2004. Min sambo är juh från Pello... Det är även min sambo som håller mig uppdaterad på finska travet, träffade på Uno Merett på Ålandstravet & blev helfrälst! Vilken fin & häftig kuse. Skötaren sa åt mig att hålla utkik efter hans yngre bror som hade gjort nån start i Finland just då, Express Merett... Därav den personliga favoriseringen! Å så Aslak då såklart:love:

Liknande trådar

R
Trav Lördagen den 17 juni möts de äntligen, Max Flukt och Jag de Bellouet. Motståndare finns det fler utav, tex Order By Fax och Passionate...
2
Svar
31
· Visningar
2 111
Senast: Lazio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Valet i USA
  • Kalla hamburgare