Finast, trevligast, roligast!?

M

memmalotta

Vet inte om det funnits någon liknande tråd innan.. Men här kommer en som kan uppdateras lite! :D
Fälttävlingar, arrangemang, funktionärer, banor... Ska se om någon klubb kanske får riktigt med beröm för något! :D Pratar enbart om fälttävlingar nu!

1. Vilken klubb har finast banhoppningshinder?
2. Vilken klubb har roligast/finast terrängbana?
3. Vilken klubb har det bästa arrangemanget?
4. Vilken klubb har finast anläggning?
5. Något annat, övrigt som du kommer på, någon klubb som gör nått väldigt bra?

Ska svara själv också.. ;)

1. Måste utse våran egen klubb, Leksands Ridklubb - en OTROLIG hinderbyggare har vi, Conny Lundholm - LOVE!
2. Mariestads Ridklubbs terrängbana tycker jag är FIN!
3. Mantorpsryttarna! Vana och duktiga!
4. Borås Ryttarsällskap (tror de heter så? hade lag-sm 2005)
5. Hofors Ryttarsällskap ska få lite beröm för OTROLIGT trevliga funktionärer och fina arrangemang. Där trivs man! :D

Så nu vill vi höra vad DU tycker! :D

Sv: Finast, trevligast, roligast!?

Av dom befintliga svenska banor som finns som jag har varit på måste det ju bli Segersjö på alla punkter med Falkenberg tätt bakom.

Öveds är ju oxå fint men eftersom arrangemanget fortfarande är katastrof efter X- antal tävlingsår så går den bort.

Jag tycker många terrängbanor är fina. Trossnäs har roliga, omväxlande och fina hinder, det enda är att det är lite snirkligt, saknar långa galoppsträckor. Hermanstorp har den finaste anläggningen tycker jag, mycket bra terrängabana, den gillar jag verkligen att rida!!

1. Vilken klubb har finast banhoppningshinder?
2. Vilken klubb har roligast/finast terrängbana? 3. Vilken klubb har det bästa arrangemanget? 4. Vilken klubb har finast anläggning? 5. Något annat, övrigt som du kommer på, någon klubb som gör nått väldigt bra?

1.Ingen favorit
2.Vinslöv, älskar när det enligt mitt tycke är en RIKTIG terräng bana där det finns långa galoppsträckor och fina rejäla hinder..kanske inte så publikvänligt men ÅH så kul att rida!
3.Vinslöv och Mariestad, båda ställena väldigt trevliga sekretariat som har koll! Men i Trossnäs har man oslagbart roligast! Sanslösa arrangörer som tar allt med en nypa salt och ett smile!
4.Finast vet jag inte men det är skönt när alla 3 momenten ligger på samma plats så man slipper åka emellan.
5.Tycker att de flesta som arrangerar fälttävlan har bra koll och trevlig funktionärer.

1. Vilken klubb har finast banhoppningshinder? Borås & Örebos banhoppningshinder & banor gillar jag!
2. Vilken klubb har roligast/finast terrängbana? ÅKERBO - älskar verkligen den banan! :love:
3. Vilken klubb har det bästa arrangemanget? I Mariestad brukar allting flyta på väldigt bra.
4. Vilken klubb har finast anläggning? Örebro har lite xtra-fin anläggningar tycker jag. Dock minus med att momenten inte går på samma ställe. Men ingen har väl dött för det? :P
5. Något annat, övrigt som du kommer på, någon klubb som gör nått väldigt bra? Där måste jag nämna alla Sveriges klubbar som arrangerar fälttävlan år efter år, och som verkligen kämpar för att få ihop funktionärer osv. för att kunna hålla tävlingar. Utan er alla vore vi ju inte fälttävlansryttare öht :idea:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka