Chili
Trådstartare
Jag är trött på de sedvanliga byxor och tröja jag allt som oftast drar på mig när jag kommit hem från stallet. Det är ju inte gött att gå runt i stallkläderna resten av dagen, och jag vill inte direkt dra på mig vad jag hade på jobbet heller. Man vill ju ta på sig något mysigt och få upp värmen! Men jag vill inte känna mig som en tråkboll hela denna vintern också. Då frågar man bukeoraklet!
Så, vad har ni för tips? Mysiga klänningar med tjocka strumpbyxor kanske? Vad finns det i så fall för strumpbyxor som är sköna och inte kliar på en torr vinterkropp? Vad finns det för alternativ på byxor? Vad har ni?
Obs, jag kan inte ha ull närmast kroppen så gärna tips på andra mysiga och varma material.
Så, vad har ni för tips? Mysiga klänningar med tjocka strumpbyxor kanske? Vad finns det i så fall för strumpbyxor som är sköna och inte kliar på en torr vinterkropp? Vad finns det för alternativ på byxor? Vad har ni?
Obs, jag kan inte ha ull närmast kroppen så gärna tips på andra mysiga och varma material.