Fina fina Zinzano. Alltid älskad, föralltid saknad

Seabaz

Trådstartare
Tidigt i morse fick himlen tillbaka en av de finaste stjärnorna
1998.07.05 - 2014.06.04

Frid och lättnad.





 
Tack alla. Ja det känns väldigt konstigt att han skulle vara (är) borta.

Men beslutet togs definitivt i slutet på förra veckan och det känns helt rätt. Han var inte sig själv i psyket sista veckan och det eskalerade fort och så när hans fina man började ramla av ännu mer i helgen så blev de sista dagarna bara en väntan.

Vi får aldrig veta vad som var fel men han mådde inte bra alls.

Det hoppas jag han gör nu
 
Tack alla. Ja det känns väldigt konstigt att han skulle vara (är) borta.

Men beslutet togs definitivt i slutet på förra veckan och det känns helt rätt. Han var inte sig själv i psyket sista veckan och det eskalerade fort och så när hans fina man började ramla av ännu mer i helgen så blev de sista dagarna bara en väntan.

Vi får aldrig veta vad som var fel men han mådde inte bra alls.

Det hoppas jag han gör nu
vad sorgligt :cry: er har man ju följt sen han var en gråing.
 
Ännu mera tack till alla det värmer

@marieka ja han har vart med här lika länge som jag

01b.jpg~320x480
 
Jag beklagar! :( Z har alltid varit en av mina buke-favoriter. Han har inte ont längre, det var det finaste du kunde ge honom. Stor kram.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Idag finns inga ord. Bara tårar och ett oändligt svart mörker. Ensamhet och en brutal och obarmhärtig sorg som sliter i bröstet. Elvis...
Svar
16
· Visningar
2 182
Senast: Eva S
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 857
  • Artikel
Dagbok När man precis ändå börjat känna sig lite mer hel och människa får man ett väldigt tråkigt besked ♥️💔 så blir nog några månader till med...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
15 338
Senast: ii-ssa
·
Hästmänniskan Hej! I början av det här året fick jag ta bort min gamla ponny som jag haft i 13 år, sedan jag var 14. Redan efter en vecka var jag...
Svar
10
· Visningar
1 629
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • FÅRtråden
  • Hundförarjacka

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Provridning
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

Tillbaka
Upp