JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
ännu en bild på min vackra freyja i sina sista dagar på jorden...nu betar hon på de evigt gröna ängarna och är så saknad...
Hästmänniskan
Hej på er!
Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
10
11
12
Hästmänniskan
Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Hästvård
Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Hästvård
Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Tandproblem på båda katterna
Katthälsa Att åtgärda tandsten då och då är normalt, ja. Jag är inne på vuxen katt nr 6 och 7 nu, och då är det två som behövt göra något mer än...
Sassy
Idag kl 00:29
Svar: 24
Visningar: 613
Katt
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nej i Sverige är den inte vanlig, om den ens finns? (Medvetet)
Hade aldrig hört talas om den för jag kikade lite på ”utländsk agility”...
Nota
Igår kl 23:45
Svar: 1 843
Visningar: 178 058
Hund
Guldfasanerna
Övr. Djur Mittenbilden stämmer nog bäst ändå. :D Ungtupp och prinskänsla dessutom!
Sel
Igår kl 23:43
Svar: 1 491
Visningar: 127 878
Djur