Filtbossor

misan

Trådstartare
Någon som har en bra bild, gärna också beskrivning, på filtbossor? För arbetssele alltså, hur den är gjord, ser ut osv.

Sv: Filtbossor

Finnselar har ofta filtbossor dom var formskurna ca 1 tum tjocka dom spikades fram och var lös i bakkant dom fodrade nogrann inpassning av lokorna jag har ett par lokor med filt men filten är inte bra lokorna är nymålade ,letar dekorationsmålare till dom .Prova gogglesök på ordet länget så får du upp finska sidor leta ett tag hittar du informativa bilder .Här på buke var det inlägg om sigurd lidströms lokor leta hittar du inte pm-a

Sv: Filtbossor

filtbossor ersätts ofta med läderinspikade stoppade bossor modell som finns på nussikans fjordsele eller dom lokor som jag lagt ut om dom finns kvar .bra telnr går att få tag på.

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
995
Senast: Cattis_E
·
Gnägg Vad betyder Hästlivet för dig Har du eget stall eller inhyrd Hur ser rutinerna ut Är ridning/körning eller annat något du gör eller är...
Svar
0
· Visningar
357
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 742
Senast: KesoNeso
·
Träning Jag kunde inte hitta någon tråd med bara bettlös ridning/körning/hantering. Så jag startar en! :laugh: Tanken med tråden är att den kan...
Svar
1
· Visningar
410
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Stor enkel hundras med lagom driv
  • Uppdateringstråd 30