Vilken läckerbit!Min nya häst, pre valack född -00. Jag har haft ett 7 årigt uppehåll från hästar och ridning. Så är lite..eh..ringrostig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken läckerbit!Min nya häst, pre valack född -00. Jag har haft ett 7 årigt uppehåll från hästar och ridning. Så är lite..eh..ringrostig
Gud vad snyggMin nya häst, pre valack född -00. Jag har haft ett 7 årigt uppehåll från hästar och ridning. Så är lite..eh..ringrostig
Superfina!Jobbade med frökens läxa i går - sitta still men med fast hand med armarna och rida och korrigera med benen. Tänk, det går bättre när jag gör som tränaren säger, konstigt va?
På dagens träning bjöd han på några finfina ögonblick, önskar att filmerna kunde än mer förmedla vilken känsla han ger B2. När han kommer loss och igenom här och var så växer han fasen en halvmeter under mig.
Fin ponny, du rider ju snyggt. Bra resultat! :-)Nu blir det hem och sitsträna för min del Ponnyn är skitfin, det är jag som ska lära mig rida.
Sedan blir det LA:1 i mitten av Mars, så tränar vi vidare mot FEI. Snart sitter känsligheten också.
Om jag får koll på mig själv först.
Vad snällt, tack!Fin ponny, du rider ju snyggt. Bra resultat! :-)
Duktiga ni är! Själv är jag rätt nöjd att min börjar bli stadig i alla tre gångarternaOch jag är löjligt glad över en liiiten sekund i dagens träningspass - ett rent och balanserat byte på hjälpen!
Tränade för Jeanna i helgen med Barb och är så himla nöjd! Vi började med lite halvpiruetter och jobbade med travkvalitén. Älskar dessa träningar! Har ridit för Jeanna i två år nu och trots att et är få tillfällen/år så känns det som om hon har hjälpt min utveckling enormt! Tävlingsresultaten pekar stadigt uppåt och det är guld med en tränare som tror på en och att det för henne inte spelar nån roll att jag sitter på en liten ponny och ändå vill komma uppåt!
Tack !! Nu känns det äntligen som jag börjat rida på riktigt ! Jeannas träningar har lyft mig så mycket, med så himla små medel.Vilken utveckling ni gjort My! Jättekul att se!
Barbie, Bukes stolthet!Tränade för Jeanna i helgen med Barb och är så himla nöjd! Vi började med lite halvpiruetter och jobbade med travkvalitén. Älskar dessa träningar! Har ridit för Jeanna i två år nu och trots att et är få tillfällen/år så känns det som om hon har hjälpt min utveckling enormt! Tävlingsresultaten pekar stadigt uppåt och det är guld med en tränare som tror på en och att det för henne inte spelar nån roll att jag sitter på en liten ponny och ändå vill komma uppåt!
Vad säger tränaren att du ska göra när häst blir lite ostadig efter halva volten? Himla härlig häst du har !Vi jobbar på att hitta en stabil kontakt och på att ryttaren ska sträcka på sig och korta tyglarna... Men det blir långsamt bättre iaf.
Tack!Vad säger tränaren att du ska göra när häst blir lite ostadig efter halva volten? Himla härlig häst du har !