Filmer på internet

Sv: Filmer på internet

Tja på hemsidor eller tjänster.
Nu vet jag ingen bra tjänst tyvärr.
 
Sv: Filmer på internet

Dom är inte så stora, småkort filmer på kanske 3-5 minuter ;)
 
Sv: Filmer på internet

Har du ingen utrymme för hemsida där du kan lägga upp dom.
Eller så finns det många gratis fast jag vet inte vad jag kan rek
 
Sv: Filmer på internet

Om filmerna inte är allt för stora kan jag lägga dom på min server..
 
Sv: Filmer på internet

Inte för att det har med tråden att göra, men ville bara säga välkommen tillbaka :D :p
 
Sv: Filmer på internet

:eek: Hur kan du tro något sådant?!? :mad:











Jag råkade bara ifrågasatte hans anledning till att vara här :angel: Sen att han inte ville stanna kvar efter det var hans val :p
 
Sv: Filmer på internet

Så så... Lugna er nu flickor.. =) Inte bråka över lilla mig! :o
 
Sv: Filmer på internet

Får jag fråga, på intet ont, ironiskt eller elakt sätt, fråga varför du "kom tillbaka"? :)
Är bara nyfiken ;)

Eller har jag rätt om jag säger att du funnit här hela tiden, icke skrivande eller under annat nick?

*icke menat som mina andra "elaka" (:smirk: )utan enbart nyfiken*
 
Sv: Filmer på internet

Olius: Jag vet inte.. du har en bild på en hund.. Det är svårt att avgöra.. REVEAL YOURSELF!!! ;)

Vilse: Jag hänger här ibland på totalt brist på annat att göra.. Jag har inte varit här under ett annat nic.. Jag kan sjunka lågt ibland men detdär är fan under Glocalnet alltså..
Och när jag stack då stack jag.. då va jag inte här.. Om inte någon på MSN pekade på något om att någon snackar skit bakom min rygg så att säga.. då tittade jag in...
 
Sv: Filmer på internet

Där avslöjade du mig!!
Jag är världens smartaste hund som kan skriva inlägg på buke :D
 

Liknande trådar

IT & mobiler Min mobil vill inte ta in internet när jag är ute i trädgården. Sånt har funkat förut. Någon som har någon ide varför det slutat fungera?
Svar
5
· Visningar
560
Senast: corzette
·
Kropp & Själ Jag funderade på att lägga in denna inne i Bukefalos 28 år-tråden. Men den passar nog bättre som en egen tråd. Verkar det vettigt eller...
Svar
15
· Visningar
1 207
Senast: Badger
·
Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
749
IT & mobiler Min sambo filmade mig när jag hoppade med mobilen. Det var förmodligen min telefon Huawei eller på hans SonyErikson. Filmen går i...
Svar
3
· Visningar
516
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp