film pNelly med nya vagnen...

Sv: film pNelly med nya vagnen...

Jag får ljuga hela tiden och säga typ: "den selen har jag haft länge!", när han frågar om jag investerat i nya grejor. Börjar bli svårare och svårare att få honom att tro mig!:D

hehe och man får ha kompisar som avin skickas till när man beställt något på nätet :angel:

Sv: film pNelly med nya vagnen...

Vilket jätte gulligt ekipage:love:

Tack. Förhoppningsvis kommer det snart bilder på vagnen med paret framför. Har precis fått hem den igen med parstång framför men vi upptäckte en grej vi måste åtgärda innan vi spänner för första gången...

Liknande trådar

Hästvård http://www.youtube.com/watch?v=WHlqZ6VZvKE Tycker det här var en jätteintressant film. De dissekerar en nyss avlivad galoppör -...
Svar
12
· Visningar
1 670
Senast: Marvin
·
Körning Varför används inte före detta (varmblods)travare mer inom körsport? I lätta klasser behöver man ju knappt använda galopp (om man nu...
Svar
10
· Visningar
2 539
Körning Har ju fått hem en minishettis på foder för obestämd tid (1-2 år minst) och ska börja köra! Har provat både tömköra och med vagn och...
Svar
8
· Visningar
2 212
Senast: Vogue
·
Trav Tog över en "problemhäst" i september 2012. Sned häst som vi började om helt med. Nu behöver jag lite tankar och idéer. Historia från...
2
Svar
25
· Visningar
8 569
Senast: Zuzzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka