Figaro R 1085

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Don Marco
  • Startdatum Startdatum
D

Don Marco

Jag såg ett par föl efter honom förra året när jag var ute på praktik och de var alla väldigt vackra med stora och fina gångarter. Jag funderar på att lägga Figaro på mitt halvblodssto i år, men är lite nyfiken på och höra lite mer om hans äldre avkommor. Hur gamla är de äldsta avkommorna nu? Temperament? Meriter? Hur pass eftertraktade är avkommor efter Figaro på marknaden? För något år sedan fanns det en hel drös med avkommor efter honom, så jag tänkte om han är uttjatad? Vad säger ni? Han är i mina ögon en riktig mumsbit! :love:

Sv: Figaro R 1085

Om du vill ha en mer allroundhäst så tror jag inte att Figaro R är det bästa alternativet. Men som ren dressyrhingst..

Vad har ditt sto för stam och styrkor ?

Sv: Figaro R 1085

Tja, det är väl det sto som figurerat i ungefär 100 trådar om att välja hingst till.

D-day-Martini, säger det dig nåt?

Liknande trådar

Avel Hej! Börjar med att be om ursäkt om jag gör några fel då det här är mitt första inlägg :) Har läst många gamla trådar och vet att det...
2
Svar
21
· Visningar
2 878
S
  • Låst
Avel Jag väljer att skapa en ny hingstvalstråd då de andra trådarna är med gamla användare. Ni behöver därför inte informera mig om gamla...
Svar
2
· Visningar
1 197
Senast: ameo
·
I
  • Låst
Avel Kom igen nu! Jag behöver bolla lite idéer med sådana som kan det här med avel. Jag har ett 11 år gammalt sto efter D-Day - Martini -...
Svar
2
· Visningar
1 052
Senast: ameo
·
L
Avel Låt oss säga att jag betäcker mitt halvblodssto till våren. Jag är inte 100% säker på att jag ska göra det men jag är väldigt sugen på...
Svar
9
· Visningar
1 402
Senast: -Lilla My-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka