B

breccia

Fungerar det bra på hästar som har svårt att lägga på sig? En fundering bara... :)
 
Håller med det andra inlägget.

Fungerar kanon om du har en häst som har lite svårt att lägga på hullet.
 
Oki, då kanske jag ska testa det istället :)
Ger Krafft Sport, Krafft Grund o Luzern och det känns väldigt onödigt när jag tänker efter att ge två sorts krafft + luzern om t.ex. Fibergi fungerar! :)
 
Fast vad har du för värde i ditt hö? Det e ju inte säkert att det passar till ditt hö.
 
Vi väntar fortfarande på analys, de vägrar skicka med alla värden :(
 
Jag hade ett sto som belv jätte mager på fibergi trots att hon hade fri tillgång på hö och fick en rejäl mängd av kraftfodret.
Nu har jag gett hästar som varit magra och omusklade eller av någon annan anledning som behöver gå upp i vikt, Dodson & Horell s Buil Up. Det fungerar kanon. Det ger ett snabbt resultat och behåller hästen fin!! :bump:
 
Jo, det förstår jag också. Men de vägrar ju skicka tillbaka alla värden till oss :( Detta var mest en fundering... :)
 

Liknande trådar

Foder & Strö Vi vet ju att hållbarheten på en öppen hösilagebal bara är några dagar i sommarvärme. Det finns studier gjorda på ompressning av stora...
Svar
7
· Visningar
854
Senast: Lejd
·
Foder & Strö Ger våra hästar mineral kraft för högpresterande hästar. Brukar ge orginal. Men fanns inte inne i foderbutiken sist.. Två av hästarna...
Svar
3
· Visningar
368
Senast: skiesabove
·
Hästvård Hej! Jag har lite funderingar kring matstress hos häst. Vi var nämligen och kollade på en häst som förmodligen haft matstress i hela...
Svar
13
· Visningar
1 318
Senast: co-SMAD4
·
Hästvård Har flugtäcke till de stora men shettisarna klarar sig utan. Alla fyra är ganska obrydda kring insekter men bromsen är ju dryg. Har...
Svar
12
· Visningar
582
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Svårläkt sår
  • Atletix

Omröstningar

Tillbaka
Upp