Fels Bach AB Schweitz

Russis

Trådstartare
Såg en annons om en sadel därifrån/av det märket. Vad är det för sadel/märke? Bra, dålig? Nypris? Hur är kvalitén?

Har aldrig hört talas om märket tidigare och blev lite nyfiken.

Sv: Fels Bach AB Schweitz

Lemetex tillverkar dom. Har för mig att det är en modell, och inte ett märke. (vet förresten vilken annons du menar, och jag har sett många Lemetex Felsbach som ser likadana ut, men har aldrig hört talas om ett märke som heter så.) , passar svängd rygg, tillverkas inte sen säkert 8-10 år tillbaka. Nypris runt 10 000. Är det en Lemetex är det helt okej kvalitet. Lädret liknar Stubbens.

Sv: Fels Bach AB Schweitz

Vi har en Felsbach Husar i allround modell som köptes på mitten av 80-talet, har använts till massor av olika hästar/ponnier under årens lopp, ser fortfarande snygg ut, lädret måste vara av god kvalitet. Tillhör kanske inte dom mest moderna sadlarna, men himla skön att rida i.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
907
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en... 2
Svar
29
· Visningar
2 220
Senast: iNHALE
·
Utrustning Jag köpte för dryg månad sedan en Lister Eclipse och använde den för första gången idag, ville ha en riktigt bra maskin efter att i alla... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 183
Hemmet Måste köpa en ny tvättmaskin och det blir nog en Logik. Men har aldrig hört talas om det märket tidigare. Är det ett bra märke? Någon...
Svar
2
· Visningar
1 441

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka