Feliciano har somnat in

Sv: Feliciano har somnat in

Jag har alltid gillat Feliciano och gjorde det redan vid första anblicken.
Jag gillar när det är lite mer massa och mer "häst" så han blev rätt självutnämnd i den klassen ;)

Jag har en egen avkomma efter Fille som heter Ferlin och är idag 9 år :love:
Han är hos Fio som finns här på Buke :)





 
Sv: Feliciano har somnat in

Han var det som föl, har inte träffat honom sen jag sålde honom i mars 2007, han bor 80 mil bort.
 
Sv: Feliciano har somnat in

Vilken fantastisk härlig bild den sista bilden var (dom andra bilderna är också jättefina men han har sån fängslande uppsyn på den sista bilden). Så mycket power och glädje hästen utstrålar på den sist bilden! Jag blev nog lite kär där :love:
 
Sv: Feliciano har somnat in

Han verkar ju ha samma härliga utstrålning på det kortet också (liiiiite svårt att se eftersom det är så litet). Men det ser ju ut som han verkligen älskar att hoppa, skenet kan ju dock bedra.
 
Sv: Feliciano har somnat in

Större .. det är en grav under där.

529539_10151007763906797_1145880455_n.jpg



Nej då han älskar att hoppa.. han har väl ibland bara lite egna idéer om var det ska ske någonstans.. ;)
 
Senast ändrad:
Sv: Feliciano har somnat in

Att han har egna idéer om saker och ting kan jag mycket väl tänka mig. Han ser ut att ha väldigt bestämda åsikter om saker och ting :D

Men jag gillar honom skarpt. Mycket fin häst!
 
Sv: Feliciano har somnat in

Hahaha han är ju en juvel Fio....med lite kortslutning ibland:meh: Snällhet, temperament och sådant har han ju verkligen fått nedärvt från både far o mor och jag tror att mamman nedärvde egenheten fast att han utvecklade det i sin tur till en alldeles personlig egenhet:p!
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 486
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Idag ställde jag ut min egenuppfödda valp Peggy på hennes första utställning och min första sedan januari 2020. Peggy har hunnit bli 6...
Svar
4
· Visningar
935
Övr. Barn Skäms nästan för att skriva här då jag ännu en gång gått på sambons lovord och blivit besviken och lurad igen. 🥺 Han har ett jobb som...
Svar
15
· Visningar
3 878
Senast: Angel
·
Småbarn Sonen har tidigare gått hos dagmamma men av olika anledningar så har vi nu bytt till kommunal förskola. Bytet har gått över förväntat...
2
Svar
26
· Visningar
6 427
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp