Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Fast plockas trådar bort som funnits i några månader bara och som inte vart skriven i på ett tag ?? Alttså, bara stått stilla. Jag trodde dom plockades bort om det bröt mot forumreglerna...och att länka inom forumena kan väl inte anses som regelbrott ?
Det kan också bero på sådana saker som att t ex jag då jag tar över ett forum går igenom gamla trådar och rensar sådana som inte följer bukes nuvarande regler.
Dels kan det vara så att tråden har väldigt inaktuell information (t.ex. trådar om tävlingsreglemente) eller att någon helt plötsligt grävt fram någon gammal tråd och gjort den aktuell på ett dumt sätt. Dessutom händer det faktiskt att helt seriösa trådar spårar ur när någon länkat till dom. Det kan gå snabbt.
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Hundavel & Ras Jag ser på dina bilder att de har både kort nos och knipta näsborrar. Så svart på vitt så har du ju inte valt det ena eller det andra...
Islandshäst Min skrutthäst fick i somras ett Fager Nils som vi båda gillar rätt bra. Ett barrell-bett så det är ju inte rakt/oledat men det beter ju...
Ekonomi & Juridik Ja så är det. Sen är jag rädd att min rädsla ska smitta av sig på hösten så jag gör ett problem som egentligen bara var en engångsgrej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.