Fel i länkar

Mynta2

Trådstartare
Varför blir det ofta så här när man länkar eller andra länkar till olika inlägg här på Buke

Inget $idname specifierat. Om du följde en giltig länk var vänlig och meddela den webbansvarige.

Länkar kan fungera fler dagar för att tvärt sluta funka...varför då ?

Sv: Fel i länkar

Fast plockas trådar bort som funnits i några månader bara och som inte vart skriven i på ett tag ?? Alttså, bara stått stilla. Jag trodde dom plockades bort om det bröt mot forumreglerna...och att länka inom forumena kan väl inte anses som regelbrott ?

Jajamensann!
På snackforumen (Senior, ÄU, U, Barn, Gnägg) rensas automatiskt trådar som inte rörts på en månad bort.

Det kan också bero på sådana saker som att t ex jag då jag tar över ett forum går igenom gamla trådar och rensar sådana som inte följer bukes nuvarande regler.

Även då kan de ha tagits bort.

Dels kan det vara så att tråden har väldigt inaktuell information (t.ex. trådar om tävlingsreglemente) eller att någon helt plötsligt grävt fram någon gammal tråd och gjort den aktuell på ett dumt sätt. Dessutom händer det faktiskt att helt seriösa trådar spårar ur när någon länkat till dom. Det kan gå snabbt.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 572
Senast: sjoberga
·
Bukefalos Jag har blivit utloggad på min mobil och kan inte komma ihåg mitt lösenord. Jag har flera gånger klickat på "glömt lösenord" men mailet...
Svar
13
· Visningar
1 855
Senast: Gunnar
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 329
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar