R
Rubina
Hej jag har de senaste dagarna haft huvudvärk, illamående som jag tror har ett samband med att jag även har "ont" i nedre ryggen på ett ställe på vänster sida. Jag vet inte vad det här besväret grundar sig på eller har uppkommit för jag kan inte komma på något som kan ha startat det här. Det enda jag vet är att när jag sträcker ut benet eller går så kan jag känna en öm djup stram "punkt" i sätet (kallas det sittknöl?) ja det man sitter på helt enkelt. Fick direkt ont där efter min första ridlektion för hösten, kunde knappt sitta..?
Så ett par dagar efteråt fick jag den här späningshuvudvärken illamåendet och känningen i nedre ryggen som strålar upp för ryggraden upp i huvudet, känns irriterat som nerver i kläm längs med hela ryggraden. har dålig rörlighet i den här sidan.
Å andra sidan har jag ju kännt av den här ömma "punkten" förut känns som träningsvärk där hela tiden ung.
Det vill liksom inte släppa, som att den här obalansen där lätt triggas upp och irriteras vilket påverkar ryggen eller vice versa. känner
ingen direkt förändring efter stretch men det lättar men försviner inte helt. känns som att jag får leva med det här hela livet, har haft så här så länge som jag kan minnas.
Känns som att man bara väntat på kroppen ska "säga ifrån".
Så ett par dagar efteråt fick jag den här späningshuvudvärken illamåendet och känningen i nedre ryggen som strålar upp för ryggraden upp i huvudet, känns irriterat som nerver i kläm längs med hela ryggraden. har dålig rörlighet i den här sidan.
Å andra sidan har jag ju kännt av den här ömma "punkten" förut känns som träningsvärk där hela tiden ung.
Det vill liksom inte släppa, som att den här obalansen där lätt triggas upp och irriteras vilket påverkar ryggen eller vice versa. känner
ingen direkt förändring efter stretch men det lättar men försviner inte helt. känns som att jag får leva med det här hela livet, har haft så här så länge som jag kan minnas.
Känns som att man bara väntat på kroppen ska "säga ifrån".