L
linabergmer
Om en häst har gått FEI i dressyr, vilken nivå är det på då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hehe... Skattegårdens miramis. Det var jag som tipsade henne. För har sätt mycket av den hingsten stog på andra sidan (hingst katalog) som min gammle hingst. Båda två var E-prem.. Men min är nu val.. Snyft...Rumpnissen skrev:Får man fråga vilken hingst?
Men hallå! I en annan tråd så frågade hon vem skattegårdens miramis och då berättade jag lite om han.. som t ex att han har gått FEI. + jag vet att många NF går FEI. Har en sj. En gammal hingst. Cp-snygg! Men det är er med....Victovie skrev:Det finns faktiskt många new-forestar som går på FEI-nivå. Och även haft internationella placeringar, tex Sprite m.fl.
Saigon skrev:Motsvarar LA-MSV B
rostad skrev:Cp-snygg!
Nej, hästar som gått FEI, jag tänkte de var den nivån dom tävlade på Grand Prix & att GP är en typ av tävling samma som t ex internationell ... (visst är jag kunnig )Saigon skrev:Men menar du att du haft svårt att hitta hästar på LA-MSV-nivå? För LA-hästar brukar det ju vimla av i annonserna...