FEI Rankinglista

M

morning_glory

FEI listan är nu uppdaterad. Lite fel finns här och var fortfarande som ex vis en Portugis som ridit 2 hästar samma dag en 160 och en 120 km. Detta ger ändå inga utslag i översta toppen.
Maria Hagman-Eriksson ligger nu på tredje plats och med helgens vinst med ett tillskott på 80 poäng leder hon ligan förutsatt att inte den ledande fransyskan och andraplacerade Nya Zeeländskan varit ute på likvärdiga tävlingar/placeringar i mellantiden.

Sv: FEI Rankinglista

...och vart var det man hittade den där rankinglistan nu igen... jag är grymt nyfiken och skulle älska om MHE gick och lade beslag på förstaplatsen! :bow:

forts..
Klickar du på poängen längst till höger får du upp ryttarens ritter. Klickar du sen på Competition kommer tävlingens resultatlista upp. Lycka till!

TACK! :laugh:

Nu ska jag bevaka listan vareviga dag tills en viss svensk ryttare är på förstaplatsen - och då ringer jag Aftonbladet Sport! :D

Marias vinst på Molsridtet i Danmark i början av juni är inte medräknad, dvs 120 poäng. På nuvarande lista borde hon alltså vara 1:a och på nästa får hon minst 200 poäng till med senaste vinsten.

Liknande trådar

C
Distans Som har pågått idag hade samlat en del svenska ekipage, tänkte jag skulle lämna en liten rapport hur det såg ut när jag lämnade...
Svar
5
· Visningar
1 695
Senast: Elcapelka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka