Sv: Faxen

Jag kan enbart hålla med!! Vilken häst! :love:
Dom andra gnetade på och Faksen joggade runt med spetsade öron som den stjärna han är. :bow:

//MDusty

:love: :love: :love:
synd bara att han inte hade nån som kunde hjälpa honom att hålla uppe farten, tänk att se faksen sätta världsrekord idag, med den publiken! :love:

Jag var o hälsade på honom, blev helt kääär :love: J-O är en sån rolig människa oxå, tror att Faxen trivs med honom och all sin publik... I värmningen när han kom ut första varvet jublade publiken o han bara ökade o kutade om alla varmblod i bakvarv, sån lycklig häst :)

FAXEN2.bmp

FAXEN1.jpg

Puss.jpg

(har precis lärt mig lägga in bilder :o :D )

Håller med.

Tala om rättvis segrare...oj vad jag hejade på honom!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
534
Hundträning Hej och hjälp!... Har en retriever av jakttyp som tidigare velat apportera vilt, från 5 månader till 1-1,5 års ålder, men som nu ca ett...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: bobbbo
·
Kropp & Själ golit förvånas över att gängkriminella inte använder det enda som är riktigt säkert för att kommunicera på elektronisk väg, nämligen...
2
Svar
24
· Visningar
1 960
Senast: golit
·
  • Låst
Gnägg I familjen finns 2 varmblod 21 och 10 år och två shettisar 26 och 17 år. De är redan en tight flock då varmbloden kom hem till oss i...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 852
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka