Favvorittrådar!

Jag har just löst det :eek:

Min puckade hotmail adress har plötsligt börjat betrakta dom mejlen som skräppost :confused:

Jag kollar junken i hotmail varje dag - och markerar det som inte är skräp som "not junk" (det går om man öppnar mailet).

Men funktionen är inte hundraprocentig, en del avsändare som jag vet att jag markerat tidigare hamnar i junken ändå.

mandalaki

Men det kan du väl göra? Om man står i maillistan - eller öppnar ett mail, minns inte vilket, så får man upp en länk till Options nånstans på sidan. Där höjde jag min säkerhetsnivå så att filtret dök upp. Innan det hade jag inget alls, om jag minns rätt.

mandalaki

Om man går in under alternativ, säkerhetsfilter så finns det tre alternativ, låg, förhöjd och exlusiv. Inget alternativ där man slipper filtret :crazy:

Jag hade inget filter förut, men nu verkar det omöjligt att bli av med det. Får mejla hotmail och fråga.

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
489
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
478
Senast: Krålus
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
774
Senast: kolblakkur
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
789
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama