Favorittrådar?

M

MarieA

Hej!

Finns det nåt sätt att markera trådar som "mina favoriter" så att man direkt hittar dom? Ibland skrivs det så mycket i ett forum att man får leta flera sidor bak för att hitta den tråd man letar efter. I vissa andra forum kan man i sin profil spara vissa trådar som favoriter så att man lätt hittar dom utan att bläddra en massa. Finns det nån sån funktion på Bukefalos? Nån som vet? *hoppas*

Sv: Favorittrådar?

Hej!

Tack för tipset! Nu undrar jag bara hur man gör då...? :o

Jag hittade nåt som hette Prenumerationer på min profil, men inget om hur man la in trådar där...

Jag är rätt ny här :crazy:

Sv: Favorittrådar?

MarieA skrev:
Hej!

Tack för tipset! Nu undrar jag bara hur man gör då...? :o

Jag hittade nåt som hette Prenumerationer på min profil, men inget om hur man la in trådar där...

Jag är rätt ny här :crazy:

Lyckades hitta det själv efter lite letande :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 554
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
R
Tjatter Hej! 🌺 Jag är ny här på bukefalos, så ville bara presentera mig. ☺️ Av privata skäl så kan jag inte skriva nåt som kan avslöja vem jag...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 913
Senast: Raderad medlem 149639
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama