• Avel
  • Trådstartare Trådstartare missan
  • Startdatum Startdatum
M

missan

Hade bestämt mig för att inte betäcka i år men så trillade jag in på waldhofs hemsida och fick syn på Faustinus. Hur är han i benställningen? Vet någon var man kan hitta video?

Sv: Faustinus

Hade bestämt mig för att inte betäcka i år men så trillade jag in på waldhofs hemsida och fick syn på Faustinus. Hur är han i benställningen? Vet någon var man kan hitta video?

Finns redan en tråd om honom, inte alls gammal, Sök! Eller bläddra bakåt här på avelssidan. Videolänk finns där med. Han är läcker;)

Sv: Faustinus

Ok tack, nu har läst den! Stod inget om benställningen dock, nån som vet? Eller vet var man hittar de exteriöra "delpoängen"?

Liknande trådar

Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
519
Senast: Nikan
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
23
· Visningar
1 862
Senast: Kajsalisa
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 077
Senast: Piaff
·
Samhälle Jag vänder mig till Buke som brukar ha svar på det mesta. Min mamma som är pensionär bor i Kenya. Hon behöver en gång varje år lämna in...
Svar
3
· Visningar
469
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Hjälp!
  • Kattbilder #10