Fast – med hästvagnen

Sv: Fast – med hästvagnen

Om man stoppas pga djurskyddskäl, så ska man inte fortsätta utsätta sina djur för samma sak, fast på andra sidan Östersjön. Det finns liksom en anledning till att "drömmen" blev stoppad. Djurens välmående är väl ett tillräckligt starkt skäl att ta hänsyn till!?

/V
 
Sv: Fast – med hästvagnen

Men att enligt en hel del fjordingfantaster (bl.a uppfödaren) så tycker dom att det är sjukt löjligt. Tyvärr så har jag inte kvar tidningarna som det stod om dom i men jag har lagt till minne att dom tycker att veterinären har fel.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok I april ställde jag ut en regnmätare i min trädgård. Fram till och med Valborgsmässoafton regnade det en del, men från första maj blev...
Svar
4
· Visningar
1 633
Senast: MJLee
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 515
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok När jag jobbade med att stärka min självmedkänsla så var det vissa saker som fick mig att titta tillbaks på min barndom. Annars har jag...
Svar
12
· Visningar
2 260
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok 2016 var året då jag äntligen fick ett hem. Tidigare hade jag bara haft bostäder, högst osäkra sådana och med resultatet att jag fick...
Svar
0
· Visningar
2 311
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp