evis

Trådstartare
Måste bara få dela med mej, vovvarna - mamma hund Minna snart 3 år och hennes son Milton drygt 4 månader, var med ut när jag tog kort på hästarna och hade det superskoj i det blöta slaskvädret.

När jag då skulle gå tillbaka så ropar jag på dem och när de då kom farande båda två flygande fläng så kunde jag inte låta bli att knäppa av en bild. Man vrider sej av skratt när de kommer igång och far som idioter runt-runt-runt i full fräs.

Här är resultatet;

Hagbildernov20050362.jpg

Ganska fartig bild va? :D

Sv: Fartbild

Mamma hund är Tysk Mittelspitz och barnet har en Papillon-pappa. :)

Liknande trådar

Övr. Hund Min gamla dam är en "klok" hund! Hon "tänker först och handlar sedan" i de allra flesta lägen. Hon gör sällan något oöverlagt och jag...
Svar
14
· Visningar
1 720
Senast: Galathea
·
Övr. Hund I lördags höll de kokta fläsket på att bli både stekt och grillat! Mina föräldrar har en gård där de bor sommartid och på helgerna...
2
Svar
21
· Visningar
2 257
Senast: isse
·
J
Ekonomi & Juridik Igår va ingen trevlig dag, hade jobbat natt å mamma ringer mej vid ett tiden på dagen, hade precis vaknat till liv, hon säger att allt...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Jag undrar hur ni som har stora hundar hanterar situationer med möte hund/hund och hund/människa(Det finns ju dom som är rädda för stora...
Svar
15
· Visningar
1 258
Senast: kvandi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama